Dag Twee Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van wilgerardsuriname - WaarBenJij.nu Dag Twee Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van wilgerardsuriname - WaarBenJij.nu

Dag Twee Paramaribo

Door: Wil

21 Oktober 2014 | Suriname, Paramaribo

Lieve mensen
Een berichtje uit Suriname. We hebben gisteren een goede reis gehad. We waren half zeven Surinaamse tijd in het hotel ( half 12 Ned. Tijd). Het was een behoorlijk lange dag. We hebben een mooi hotel. Op bijgaande foto,s zie je de palmen zoals ik vanmorgen om zes uur gemaakt heb vanuit onze kamer.
Het ontbijt was heel leuk, gewoon buiten maar wel onder dak

Vanmorgen de stad verkent en vanmiddag siësta gehouden. Dat was wel nodig want het is goed warm. Zoals je ook kunt zien is er ook een zwembadje en dat was wel lekker om af te koelen.
Morgenochtend worden we om acht uur opgehaald voor de trip maar Nickerie voor een paar dagen. Daar horen jullie meer
Lieve groeten van Gerard en wil

• 21 Oktober 2014 - 23:04

Irene:

Fijn dat jullie goed zijn overgekomen! Hoewel sommige foto's op de kop staan ;-) is goed te zien hoe mooi en tropisch het daar is. Goede reis naar Nickerie!

• 22 Oktober 2014 - 08:01

Marga V:

Hoihoi,
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad,
    Ziet er goed uit,
    Gaan jullie lekker Genieten!!!!!!

Liefs,Flip en Marga xx

• 22 Oktober 2014 - 15:35

Theo:

Ziet er goed uit!
    Volgende keer wel even de foto's omdraaien voordat jullie ze uploaden, nu kijkt het zo lastig :)