Verslag 8 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van wilgerardsuriname - WaarBenJij.nu Verslag 8 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van wilgerardsuriname - WaarBenJij.nu

Door: Wil

07 November 2014 | Suriname, Paramaribo

Lieve mensen
Vanuit een prachtige omgeving weer een berichtje. Afgelopen twee dagen zaten we in Bergendal. Dit is een Resort langs de Surinamerivier richting Brokopondomeer.
Ook dit is vroeger een suikerrietplantage geweest. We hebben gister gewandeld en een bewogen geschiedenis gehoord. De inwoners van deze omgeving heten de Samaaka. in dit ecoresort werken voornamelijk mensen uit de omgeving, toen we aankwamen stonden een paar van hen ons toe te zingen als welkom. We kregen ook een samaakaans doekje. Het huisje was werkelijk prachtig van stijl. We voeldén ons zeer koninklijk. Een biertje drinken op het rivierterras is ook geen straf.
Kortom ook hier hebben we weer genoten. We gaan zo verder op reis dieper de jungle in. Eerst met een busje en dan met de korjaal.
Terug in Paramaribo zal er weer een bericht zijn
hartelijke groetjes van
Gerard en Wil

• 09 November 2014 - 16:20

Marga :

Ha Wil en Gerard,

Wat genieten jullie van deze reis. Het ziet er heel prachtig uit allemaal.
    Onze vakantie in Jordanie was ook prachtig, maar we zijn gisteren al weer terug gekomen. Geniet verder en we lezen met plezier jullie berichten.

• 09 November 2014 - 16:48

Guus:

We hebben gisteravond een mooie Ruth terugkom avond gehad. We vinden het leuk dat jullie het zo naar je zin hebben. Leuk om jullie verslagen te lezen. Geniet maar met volle teugen. Groetjes

• 09 November 2014 - 16:54

Tine:

Lieve Wil en Gerard, Terug van mijn vakantieweek in Dwingeloo,met mooie herfstkleuren en veel paddestoelen, waren er 4 verslagen van jullie te lezen. Wat een belevenissen,en wat heerlijk dat jullie er zo van genieten. De foto's maken het ook zichtbaar voor ons.wat een afwisselende reis.
    Nog veel mooie dagen en lieve groet, Tine.